Senin, 14 November 2011

TESTIMONIAL

 

Ini merupakan satu reaksi awal dari beribu-ribu pelanggan yang berpuas hati menggunakan “PRODIET” , kebanyakan daripada mereka; lelaki dan perempuan, yang tidak datang berkeutamaan untuk mengurangkan berat badan tetapi untuk mencaripenyelesaian dalam masalah-masalah kesihatan yang disebabkan oleh kelebihan berat badan.Di sinii terdapat beberapa orang yang telah menghantar carta kemajuan dan foto bagi kami untuk berkongsi kegembiraan dan kejayaan mereka. Ini adalah orang yang mempunyai masa dan gagal dalam banyak pelan mengurangkan berat badan. Tetapi sekarang mimpi mereka telah menjadi kenyataan.


Kami bukan saja menjual produk mengurangkan berat badan,
kami menjual keputusan megurangkan berat badan!




KHOR PHAIK SEE

berat badan sebelum : 80kg
berat badan selepas : 57kg
berat badan dikurangkan : 23kg



dalam 8 minggu

“Apabila kelebihan keberatan mula disedarkan, saya telah cuba pelbagai produk ramping dalam pasaran tetapi tiada kesan pada saya. Nasib baik kawan saya telah memperkenalkan PRODIET kepada saya, ia telah membezakan keadaan, dan saya amat gembira kerana hanya dalam seminggu saya telah mengurangkan berat sebanyak 2kg. Dalam 8 minggu berat saya telah kurang sebanyak 23kg.”



JASON CHU KAI SIONG
berat badan sebelum : 152kg
berat badan selepas : 128kg
berat badan dikurangkan : 28kg
dalam 8 minggu

Tunggal dan tiada tandingan
Kualiti yang bagus, boleh dipercayai

Tidak ada komentar:

Posting Komentar